Minden ami élet

Poppy's

Poppy's

Anyák napja

2017. április 18. - _Poppy_

Az anyák napja vészesen közeledik, de vajon mi lenne a tökéletes ajándék a Mi kis szuperhősünknek??
Én előnyben részesítem a DIY ajándékokat. Miért?? Fun dolog "barkácsolni", addig sem a gép előtt ülünk (ez alatt azt értem kellemes időtöltés) és szerintem minden szülő (legalább is az enyémek) nem nagyon szereti ha a gyermekük pénzt költök rájuk (ezt szebben is meg lehet fogalmazni,de így mindenkihez elér)  + értékelni fogják a befektetett időt és hogy szeretettel készült.

Ez az első ilyen technikával készült munkám és ez látszik is rajta...nem lett valami profi munka.de ha láttátok volna anyukám arcát...hát ez minden ujjra csúszott kalapácsütést megért

Hogyan készítheted el? 

Ami kell hozzá

  • fa lemez (fontos,hogy ne válassz nagyon vékonyat,mert akkor a szöget nem tudod beleverni)
  • szögek
  • fonal
  • kalapács


1. Én biztonsági játékos vagyok, szóval először is megrajzoltam halványan a szögek helyét, ezután beütöttem a szögeket úgy, hogy minimum 2 centi magasak legyenek.

2. A fonallal tetszőleges mintában összekötjük a szögeket.

És ennyi! Nem nagy ördöngösség,ugye?? Se perc alatt el lehet vele készülni és az alapanyagok sem drágák.
Előre is jó barkácsolást Nektek! Vigyázzatok az ujjaitokra! ;)

 

img_9885.JPGimg_9886_1.JPG


img_9899.JPG

süti beállítások módosítása